søndag, desember 18, 2005

EN HELG MED MYE INNHOLD:)

Hei! Irene skriver litt nå..
Det er Søndag formiddag, og jeg har sovet leeeenge!! Det var deilig, for i går hadde jeg en veldig slitsom dag. Håkon har reist på Hillsong (han dro i 7 tida), men jeg skal ikke opp dit før om noen timer.. Vi holder på med Christmas Spectacular om dagen. Det er fantastisk gøy, men slitsomt også. I går var jeg kabeltrekker (Viktig jobb.. :)) fra kl 12 til kl 21.00..
Så når jeg kom hjem - sovna jeg..
Ellers så hjalp jeg Sonja med å vaske huset på Fredag, for hun får besøk av mamman sin i morgen, og da er det jo koselig om det er litt rent.
Etter vaskinga tok jeg en dukkert i svømmebassenget hos henne.
Håkon var sammen med gutta sine og spilte stort sett hele dagen. Tror han koste seg!
På kvelden tjente jeg på innspilling av United Tv, og Håkon hjalp til med grilling for de yngste i ungdommsgruppa(Fuel). Så tror jeg faktisk dagen var over..
Dette var kanskje ikke så spennende, men det er sånn dagene vår ser ut for tiden:)

Vi har begge fått oss jobb neste uke, så det er virkelig et bønnesvar!

Ellers vil jeg bare si til familen; at julegavene er sendt, men det kan hende de kommer i romjula, for vi hadde ikke penger til å sende de før i går.. Skulle visst ta 7 arbeids dager å sende de så vi kan jo håpe at de kommer frem føør den 24..
Ja, ja dere får kose dere med de når de kommer:)

Det er utrolig koselig med alle som leser på bloggen vår, og vi hadde satt pris på om dere la igjen en kommmentar i blandt! Nederst på hver blogg vi skriver står det "0 Comments", trykk på den og skriv en hilsen..
Nå skal jeg slutte, må ta meg en dusj og spise litt før jeg skal ta bussen.
Vi skriver snart igjen, og du kan jo håpe på at det blir litt mer spennende da..
Klem fra Irene
p.s Her kan dere se litt bilder fra de siste dagene jeg har skrevet om:

Sonja og Irene er litt slitne etter en lang dag med vasking..
Sonja vasker badet! Flink jente:)


Håkon lagde middag til oss i Linden way (hos Sonja) Det var deilig!


Håkon, Stefan fra Sweits på Elgitar, Ben fra England på trommer og David fra Scotland på kasse gitar og vokal spiller på Hillsong.
De øver til de, i neste termin på skolen, skal begynne å spille på scene.. Spennende, spennende!!



Irene tar en rask dukkert, utendørs den 16 desember!
Håkon griller for Fuel, det gjør han hver fredag..


Jepp, thats it! Skriv en kommentar a'!

Ingen kommentarer: