mandag, desember 26, 2005

Boxingday (2.Juledag)

Hei igjen!

I dag er det andre juledag, eller Boxingday som det heter her. Og sola holder på å gå ned..
Det har blitt masse oppdateringer i det siste, men vi har ikke hatt så mye annet å gjøre i ferien.. Og her kommer det en til.. Blir nok den siste på en ukes tid, da vi i morgen reiser på beach mission:)

Vi stod opp skikkelig tidlig i dag og dro på kino
nede i City kl 9.30(...), så Narnia. Den anbefales!!
Veldig bra laget, de har klart å beholde det magiske
fra serien som gikk på tv, så jeg koste meg skikkelig ihvertfall!
Også var det litt spessielt siden en av lærerne mine var med å jobba på den.


Etterpå dro vi ned på Manly Beach
(en av de kjente strendene i Sydney),
og slappa av der noen timer.
Bade vannet var fantastisk deilig
- med litt bølger.




Her kan du se hvordan de pynter;
juletre til jul, palmer og strand i bakgrunnene.. :)


Nå har jeg snakket med stort sett hele fam; mor, far, søster og bror. Også skal jeg ta en tlf til Sandefjord om en liten stund.. Er så koselig å snakke med dere alle sammen!
Får gå å pakke litt, må reise kjempe tidlig i mogen for å komme oss til Ulladulla, der vi skal på beach mission.
Men dere alle får ha en super romjul, spis masse smulteringer, lefse og kjøttkaker for meg (for det savner jeg mest av alt.. - når det gjelder mat altså) også blogges vi om en ukes tid!

Gla i dere alle sammen!!

Klem fra en litt solbrent Irene

3 kommentarer:

Ellen Miles sa...

Heey! :) Jeg og Daniel ska se narnia imorra - fikk kinobilletter av han til jul, er ikke han søt!! (også fikk jeg teppe av natalia -duådu ho kjenner meg godt) også fikk jeg converse sko av mammaog pappa - yes endelig er jeg en del av gjengen! Ehm.. men : ville bare si det høres så koselig ut me australsk jul! savner det så... finner ut imorra om jeg kommer i februar eller ikke .. ææ spennende! Love you guys.. -smask-

Anonym sa...

Bra at dere holder oss orientert. Koser oss med nytt stoff fra dere hele tiden.
Nå har vi vært ute og lekt og det var kaldt, veldig kaldt.

Anonym sa...

Bra at dere holder oss orientert. Koser oss med nytt stoff fra dere hele tiden.
Nå har vi vært ute og lekt og det var kaldt, veldig kaldt.