fredag, april 04, 2008

Besøk

Vi har hatt besøk fra Norge!
Trygve og Benedikte har vært her.
Det har vært helt fantastisk!!

Vi har vært på stranda, på konsert, i byen, på operahuset, i Hunter Valley, i Blue Mountains, på shopping, ute på middag, hengt med venner og bare kost oss!!!

Her er det yngste ektepart Skaug på Darling Harbour


Her er de i "Summer Bay" :)


Her er de sammen med kenguruene i Blue Mountains.


De to brødrene sammen med de tre søstrene..


Svigerinner og gode venner!


Tiden de var har gikk alt for fort, men vi håper på at de kommer igjenn??:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på namsdagen i dag tante!
Kram från Susanna

Anonym sa...

Hei! Mitt navn er Elisabet, og jeg skal søke Hillsong College med start januar '09.
Jeg har et par spørsmål, som jeg lurte på om jeg kunne invadere bloggen deres med, siden hvertfall en av dere går der?
1. Får man støtte av lånekassen?
2. Hvor stor prosent av søknadene blir godkjent? Er det vanskelig å komme inn?
3. Dersom man søker seg inn på ett år, er det lett å få det omgjort til f.eks tre år om man finner ut at dette er helt perfekt?
Håper dere kan svare meg her eller på elisabetgiske@gmail.com

Guds fred!

På forhånd takk :)

Anonym sa...

Vi venter på oppdateringer.......

Kikka sa...

så fint å se at dere har hatt koselig besøk!
Da er jeg tilbake med bloggingen jeg og, men må nok prøve å få inspirasjon rundt omkring..
Men da må dere love å følge med og... hehe!