torsdag, september 20, 2007

Vår

Det er vår, og været klarer liksom ikke helt bestemme seg for hva slags humør det er i..
I går var det SOL og varmt, rund 27 grader, i dag er det regn og forrige uke hagla det!
Men det er visst sånn en typisk Australsk vår er; all slags vær om hverandre.
Faktisk når jeg tenker på det så er dette vår tredje vår DownUnder. Så vi burde vel ha blitt litt vant til det nå..

Har ikke så mye nytt å skrive om egentlig..
Men jeg lovte vel i forrige blogg å legge ut noen bilder av vårt "nye" hjem (har faktisk snart bodd her i 3 mnd).
Så her kommer noen bilder, i litt rotete rekkefølge, fra de siste mnd..

Stua

Her er Stine og Asle som bodde hos oss en periode. Fantastiske mennesker!

Ute og spiste lunsj en søndag for lenge siden..

Jeg har en baby... Nei da.. Den er ikke min.. :(
Vår nyeste og kjære nevø Jon Joel.
Åååå så fin han er!!!!!!!!!


Mer av huset kommer nå..
Kjøkkenet
Stua fra en annen vinkel
Soverommet vårt. Jeg har malt senga og ett av nattbordene.. Vet ikke helt om jeg liker fargen, for den ble mye lysere enn på fargekartet.. men, men..
Badet som er inne på soverommet vårt. Har ett bad til, pluss en do nede.. Så ingen kø for å gå på do i denne familien:)
Her er rommet DU kan bo på! Ekstra soverom!! (litt rotete, men jeg skal rydde om du sier at du kommer!!!)

Gata vi bor i. Veldig koselig!
Hagen vår.. trenger litt oppussing..
Og tilslutt; her er huset vårt. Veldig fornøyd med hvordan vi bor!

Så da håper jeg du ble frista til å komme en tur?!

Gratulerer med dagen til Mamma, Anja, Sonja og Hildegunn!
Hipp hurra for dere:)

Håper du har det fint!?

Hilsen Irene

4 kommentarer:

kristine sa...

Moro å se hvordan dere bor, vil veldig gjerne komme å låne soverommet engang..hvis det ikke er stygge edderkopper der.. Kanskje det er mulig å få til, vi får se!
Gratulerer til Anne Lise fra meg og! Er ikke det i morra? her er det nå lørdag kveld, og skal snart legge oss. Sanver dere
KLEMMMM

kristine sa...

litt skrivefeil gitt.. S-a-v-n-e-r d-e-r-e ! Hadde vel ikke akkurat vinni sånne stavekonkurranser jeg nei..

Anonym sa...

Hei hei!
Det ser veldig koselig ut hos dere, og det frista virkelig å låne det soverommet ei stund! Tror kanskje jeg kommer til å gjøre det snart.. Gleder meg til dere kommer hjem til jul, det er jo tross alt ikke så lenge til. Det skumle med det er at det heller ikke er så lenge å spare på heller. men jeg lever i troen!
Håper alt er bra med deg og dere begge. Tusen takk for mail for lenge siden, jeg er treig! Jeg veit!
Glad i deg Irene og Håkon og da :)
Klem fra Hildegunn

Gunnar sa...

Tjenare, morro å se hvordan dere bor nå! Helt hus for dere sjøl? Ikke dårlig.. Døøh.. han Asle - er han fra Arendal?