fredag, juni 22, 2007

Melbourne - OPPDATERT MED KOMMENTARER

Vi var i Melbourne med alle jentene i huset i helga.
Det var en herlig tur!!
Shopping, cafe og kultur.
Byen minner veldig om Oslo. Med litt gammle hus og trikk.
Pluss at det var kaldt og skikkelig høst følelse..

Legger ut noen bilder. Men jeg må løpe på jobb nå, så kommentarer til de får komme senere.
Klem fra Irene


Vakre Elisabeth foran en vegg det rant vann nedover. Utenfor museumet.

Sonja på en kafe nede på stranda for å spise frokost.

Jentene og Tasmania båten:)

Håkon poserer sånn som Sonja pleier å gjøre:)

Ekteparet Skaug som på kommende lørdag har vært gift i 6 år... yep...

Irene på en kafe.

Håkon på samme kafe.

Elisabeth og Sonja foran Melbourne city.

Sonja og Irene.

En kjekk mann i parken...

I Melbourne er det Trikk og her er trikkeskinnene:)
Det var ikke alle som var helt klar over at den kjørte midt i gågata.. Vi så faktisk en jente som ble påkjørt! Det gikk bra altså, men det var jo litt damatisk.. Folk ropte for å få henne til å flytte seg, men hun ble bare forvirra av det. Det rare var at trikken ikke stoppa.. Hun stod jo der ganske lenge..

Sonja og Irene på enda en kafe. Men dette er jo favoritten da; STARBUCKS! Nam!

Håkon prøver å eksprimentere med lukkingstid på kamera.. Bettan ble ufrivillig modell.

Irene prøver seg på det samme.. Er de ikke fine?

Blondi, Bettan, Fatima og Barbi...
Ute i byen på kveldstid. Sjekke stemmning og liv. Sånt no hører storby ferie til!

6 kommentarer:

Heidi og Torkjell sa...

Hei kjære Irene og Håkon!

Nå er det lenge siden vi har gitt lyd fra oss, lenge siden jeg har vært inne på bloggen deres også, så jeg hadde ikke fått med meg at oppdateringene var sjeldne... Lovte å hilse til dere fra Anja og Erik (var det ikke det tro? Han er svensk og de kjenner dere fra Sandefjord) Vi traff dem på møte på sørlandet for to uker siden. Koselig!

Ellers nærmer terminen min seg veldig! og flyttinga også heldigvis, er litt lei av å ikke bo skikkelig noe sted! Men i løpet av neste uke...:) Ha en riktig god helg og må Gud fortsatt velsigne dere masse! Vi er veldig glad i dere!!

Klem.

Anonym sa...

Bra å höre at dere fortsatt har det bra! Bare bra med oss også - i sommervarmen :-) HAr akkurat hatt besök av mormor og morfar noen dager - koselig! De har passa unger og vi voksne har jobba...... I dag har vi faktisk värt en tur på stranda - kaldt vann, men kjmepevarmt i lufta! Nå holder jeg egentlig på med "lördagspizzan" så jeg får gå å se til den! Ha det så godt, mange hilsener fra oss svenskene.

Anonym sa...

Ja, da har vi kommet tilbake fra Sverige og så vidt rukket å åpne bloggen deres. fint å lese om dere. Vi snakkes.
Mamma

Anonym sa...

Gratulerer med bryllupsdagen på lördag! ( denne helga er så hektisk så det er like bra å legge igjen en hilsen når jeg er inne her....)
Hoppas allt fortfarande är bra!

Anonym sa...

Hei dere!!!
Står alt bra til???
Gratulerer med bryllupsdagen!! Tida går jammen fort....
Og med det samme man snakker om bryllup...jeg og Richard har forlova oss:) Så om et års tid er det vår tur også..:)
Ellers går det bra her..deilig med sommer og ferie...magen vokser, og magen blir stadig større:) Skjer mye om dagen ja...:)
Kose dere masse!!!
Klem Marianne

Anonym sa...

Haha...må bare rette på meg selv ser jeg....skulle jo si at magen vokser, og huset blir stadig (ikke større, men) mer ferdig...:) hehe...
Er det lov å skylde på ammetåka enda?? hehe...