tirsdag, april 24, 2007

7 år



I går var det faktisk 7 år siden Håkon gikk ned på kne og jeg sa ja!
7 år ha vi vært forlova..

Og i går var første gang JEG huska dagen..

Vet ikke hva det er som er galt med meg, men jeg glemmer alltid den dagen..
Og Håkon husker den ALLTID.. Det er liksom omvendt av hva det er ellers..

Men uansett det var en fin dag!
Håkon jobba og jeg sløva hjemme samme med Sonja:)

På kvelden dro vi på Coffee Club og spiste mat.
Veldig koselig!!

Jeg fikk billetter av min kjære, til "Guy Sebastian and the
Australian Philharmonic Orchestra" konsert, neste fredag! Gleder meg!! Det er i Opera Huset og vi har enda ikke vært der på kosert.. Bare på omvisning når mamma og pappa var her.

5 kommentarer:

LIFE sa...

dere er GULL<3

Anonym sa...

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klem Laila i Sfj.

Unknown sa...

happy to be a part of it, hon...
du er fantastisk! og håkon med.
juhuu.
bare noen mnd til så det så

Anonym sa...

Gratulerer så masse med 7års dagen!!:) Jeg er som deg der...glemmer alltid sånne datoer...:S Håper dere har det bra!!

Kikka sa...

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!