lørdag, oktober 11, 2008

En tur rundt i nabolaget

Det var så fint og varmt vær i går, og Håkon hadde fri, så da gikk vi oss en tur i nabolaget. Mye fint og nytt å oppdage:) Pluss at man kan leke seg litt med kamera..


Håkon liker ikke alltid å måtte være "modell" for meg.. Men han er jo fin på bilde da:)



Fant en kjempe koselig trang gate ned mot sjøen, med små hus/hytter hvor plantene vokser opp langs husveggene. Der skulle jeg likt å bo! Hadde man bare hatt noen millioner med $$$$..


Det er mang fine farger om dagen.
Du burde komme og oppleve de!

1 kommentar:

...dan sa...

hei gode mennesker! nå er det bare så lite som skal til før jeg sier til meg selv (igjen) "Dan! Du skal til Australia!"

bare synd at nå jeg evt. drar så har sikkert dere kommet tilbake. får jo aldri rompa mi opp og ut av kjellern min.

gleder meg til å se dere igjen!

masse masse glede!

dan