lørdag, juni 02, 2007

Ja da, ja da...

Vi er her.
Og vi lever.
Ta det helt med ro alle sammen.
Har bare hatt noen VELDIG intense uker.
Og; Nei, facebook er IKKE alt her i verden!! Ihvertfall ikke for meg.. (men kanskje for Håkon???).
Skal innrømme at det er gøy, men det er nok ikke det som er skyld i de skjeldne oppdateringene... Er nok mere det travle livet..

Den siste mnd har det skjedd masse.
For dere som ikke vet det; lagde vi en 3 minutters reportasje fra Sydney for NRK 1 på 17 Mai.Irene i aksjon i Hyde park.

Ca 2000 nordmenn i Sydney, men alle var nok ikke der..
Det var veldig gøy! Men hard jobbing..
Nesten alt ble gjort på dagen. Filming, redigering og sending av fila over til Norge. Men vi klarte oss utrolig bra, leverte 1 time før deadline. Noe som var grunnen til at vårt innslag ble sendt en time før jeg hadde gitt folk hjemme beskjed om. Visst nok var de fleste innslagene fra utlandet forsinket, så da måtte de bare bruke det de hadde.

"The NRK crew"
Anders; redigering. Håkon; alt mulig mann. Irene; Kamera. Annette; reporter.

Og ellers har jeg produsert et innslag for Hillsong Men. Pastor Jay hadde sett programmet "quer eye for a straight guy" (homsepatruljen), og ville gjøre en vri på det. Så vi valgte oss ut en gutt som kunne trenge en make over, og satte i gang. Den utvalgte var Norske Espen. Her er han å prøver litt nye klær.. har ingen bider fra etter makover, men det var sinnsykt bra! Folk kjente han ikke igjen..

Det har vært masse jobb. Jeg har hatt ansvaret for det, men har hatt masse god hjelp da. På Torsdag ble det vist! Det gikk utrolig bra! Jeg er veldig stolt! Innslaget jeg lagde var 9 minutter langt, pluss 6 minutter live på scene.
Det er godt at det er ferdig...

Det har også vært mye jobbing i det siste. Noe som man bare må... Jeg er nå barnepike på Tirsdager. 4 barn; Hamish 10 år, Brady 9 år, Honor 6 år og Jazz 3 år. De tre største kjører jeg på skolen og henter om ettermiddagen. Jazz har jeg hele dagen. Det er veldig koselig!!!
Pluss at det har blitt en god del mere hushjelp jobbing på meg. Jeg trives godt med det.

Håkon har blitt 27 år!!!! Og for å feire det dro vi til byen med jenten i huset og spiste middag. Det var veldig koselig! Irene, Elisabeth, Christina og Sonja
Starbucks hører jo alltid med:)
Elisabeth hadde bursdag på 17 Mai, så vi feira henne også.

Ellers har det vært ganske så intenst med skolen for Håkon. Men han er flink! Gjør en god jobb, både der og med jobben sin.

Her har det blitt vinter.
1. Juni er første vinterdag, og det merkes så veldig godt... Det er sinnsykt kaldt!!!
12-13 grader.. (både inne og ute...)

Nå er det bare 6 mnd til vi kommer hjem! Plutselig er vi der!

En liten hilsen til Tante Bjørg:)
Vi setter sånn pris på at tantene og alle andre leser om livet vårt og følger med!! Takk for det!
Nyrene mine går det litt opp og ned med. Men jeg er ved godt mot. Og takker for all omtanke!

Ha en fin sommer i Norge! Skulle ønske vi var der:)

6 kommentarer:

Kikka sa...

ser man det!
Godt å "høre" fra dere igjen!
Så flinke dere er som står på og jobber, virker som om dere opplever mye fint der downunder.
Så et innslag på nett-tv fra sydney på 17.mai..kan det ha vært det dere laget? Iallfall artig å følge med på hva som skjer rundt i verden
glad i dere
Klem

Unknown sa...

du e helten minn i livet altså!
forbilde på alle områda!
og æ e bare så UTROLIG UTROLIG gla i dæ (dåkker, sell om håkon tar liiiivet av mæ me den pinnen sin.. ikkje min, sin!!!)
masse fine bilda, av fiine folk.men du overgår dem ALLE!
elsker`ei

LIFE sa...

gøy å lese om livet ditt irene--du er BRA dame ass.
6mnd går fort det! plutselig er dere her.det er good!!
grattis med dagen håkon,på etterskudd!
synd at jeg ikke så sydney innslaget--sikkert drit bra.

deilige folk dere.

lovejuu<3

Anonym sa...

Så koselig å lese litt om dere igjen. Følger med så godt jeg kan og prøver å holde meg oppdatert:)
Her har d blitt deilig sommer nå. Litt skya i dag, men ellers shorts og bikinivær. Ungene bader i "bassenget" sitt og er dekka av gress from head to toe. De koser seg fælt!
Klem til dere begge fra fru Skaug i Mysen.

Anonym sa...

Hei hei begge to!
Moro å lese hva dere driver med om dagen!! Jeg tror jeg så innslaget deres!! Var hvertfall noe fra Sydney:) Kjempebra!Dere er flinke!!! Nyt livet og kle på dere i "kulda" ;) Her er det sommer med stor S om dagen!!!
Koskos!!

Anonym sa...

Hvor blir det av dere? Nå er det lenge siden du har blogget Irene. Vi følger med dere og er innom siden din når jeg logger meg på. Men siste innslag er 2 juni og nå har vi den 18!!!!
Håper det er bra med dere. Vi koser oss i sommervarmen.
Hilsen tante Gunn