lørdag, februar 11, 2006

ENDELIG ET LITE LIVSTEGN FRA OSS:)

Ja da, vi lever..
Har hatt 2 veldig intensive uker, med masse innhold.
Har bare vært så veldig travelt så data'n har liksom kommet i siste rekke.
Men vi lever og har det veldig bra!!

Skolen har jo begynnt for fullt igjen, og vi har vel begge forstått at det kommer ikke til å bli noe mindre hektisk denne terminen enn det var forrige termin..
Men vi liker det! Koser oss med store utfordringer!
Vi har begge opplevd at vår trofasthet forrige termin nå blir rikelig belønnet!
Fått masse ansvar begge to:) Håkon har blitt teamleder på Street Team, blitt med i Leder gruppa til Hillsong Men, Er Host leder på Tirsdag chapel også har han fått tilbud om å ta buss lappen (skolen skal betale..). Spennende greier!
Jeg fikk den Producer stillingen jeg ønsket meg!!
Så nå er jeg Producer for CCN (College Chapel News) en 3 min live sending hver fredag..
Hadde vår første sending i går, det var nervepirrende, men det gikk skikkelig bra!!!
Jeg er så fornøyd!
Eller har jeg liksom blitt kastet ut i det som Producer for Chapel.. lærern min har gitt meg masse ansvar som hun egentlig bare gir til andre års studenter..
Det er litt skummelt.. Men samtidig veldig strekkende og givende:)

Det har skjedd så mye, men jeg har tatt så lite bilder..
På Torsadg var vi ute å spiste middag. Ingrid og Bergfinn (eller Mr and Mrs B som de kalles her) ba oss ut på middag.
Det var veldig koselig!!
Var på en restaurant som heter Bamboodle, de hadde innmari sterk mat!!
Men det var veldig godt da!
Etterpå spiste vi dessert på Kritin og Gunnars favoritt sted ; Max Brenner.
En Sjokolda cafe. Deilig!! Her er noen bilder:

Middag på BamboodleHåkon og Dave
Meg og Irene:)

Ellers så har vi fått oss jobb! Stort bønne svar. Vi har blitt gartnere for College housing.
Det betyr at vi har ansvaret for at 40 hus har fine hager..
Det er noen andre som klipper plenene, også fixer vi blomsterbed og sånn..
Veldig grei jobb, for vi kan gjøre det når vi har tid!

Håkon har jo begynnt på Teologi studie nå, så for han kommer dette til å bli
en strekkende termin tror jeg:) Vet med sikkerhet at han klarer det, men det
kommer til å kreve litt disiplin.. :) Han har innleveringer og prøver hver uke..
Spennende å se hvordan det går!

Det har kommet sinnsyk mange nye norske studenter, jeg tror de er 14 stk denne terminen. Itilegg til oss som alt var her.. Så det er jo bra! Koselig med Nordmenn:)

Håper at alt står bra til med deg, hvor enn du er i verden?
Og som vi har sagt mang en gang før; du er hjertelig velkommen til oss!!

Vi blogges!
Irene:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, dette ventet vi på. Koselig å lese om dere. Ha det fortsatt fint.

Anonym sa...

Høres ut som dere har det veldig hektisk, men helt topp. Gud velsigne dere masse.
klem laila

Thor-Aage sa...

Hei til dere (ikke helt ukjente...) Håkon og Irene!

Sniker meg inn på bloggen deres via Kristin Maria & Gunnar`s blogg.
De har jo henvisning til dere, så da så, er det vel tilgitt, eller?
Koselig å se at dere er så mange norske, snart en hel koloni, uten at jeg vet hvor mange en må være for å bli det...
Koselig å se noen av mine sammen med dere på BAMBOODLE hvor dere nyter et felles måltid. Snart kommer det jo enda flere av mine sammen med Team Action på besøk.

Er jo alltid nysgjerrig på oppdateringer fra "down under" så vi har vel forårsket at telleverket deres har fått noen ekstra "poeng"...
Håper det går greit å bo så nært innpå hverandre.... Ser jo at dere veksler om å gledes over å ha leiligheten for dere selv :0)

Lykke til med studier og gartnerjobb.

Vennlig hilsen fra
Thor-Aage
(Pappa`n til Kristin Maria.)

...dan sa...

Gratulerer begge to!! Blir kjempe gla å høre sånnt. Dere inspirerer meg veldig, spesielt med den degree greia, håkon. Skal absolutt dra ned å gjøre det! Bare har veldig lyst på ledertrening, og den pastoral greia virker jo også ganske kult. Men jeg får lese om det, be om det, og så får jeg se etterhvert.

igjen takk for "hendvendelsen" håkon.

gleder meg til å treffe dere igjen.

gud velsigne dere